kolmapäev, märts 11, 2015

NO ONE IS WILLING TO ADMIT THAT WINE DOESN'T ACTUALLY HAVE A TASTE

.. vähemalt nii ma arvasin. Mulle kohutavalt meeldivad veinid. Kõik veinid. Ma olen selles osas alati väga tolerantne inimene olnud. Ma ei näe värve. Ei ole oluline, kas vein on punane või valge. Kuiv või magus. Poes on alati lihtne käia ning iga toidu kõrvale sobib iga vein, sest absoluutselt iga vein, mida ma olen oma elus joonud, on olnud hea vein.

Ma tean küll, kuidas see kõlab, aga mu jutu mõte on tegelikult see, et ma ei tea veinidest absoluutselt mitte midagi. Ning Andres e i  o l e parem. Nii me siis olemegi juba pikemat aega mõelnud, et võiks kusagile veinidegusteerimisele minna ning vaadata, kas üldse on võimalik meid selles vallas parandada.




Ning nüüd lõpuks ongi käidud.

Perthi linnast jookseb läbi jõgi ning mööda seda jõge pakutakse igasugu erinevaid kruiise sealhulgas ka veinikruiise, mis saigi meie valituks. Kogu lõbu kestis kokku umbes 8 tundi, millest pool aega veetsime laeva peal ning teise osa veiniistanduses. Teel sinna degusteerisime nelja erinevat veini ning istanduses veel seitset. Samal ajal pakuti snäkke, šokolaadimuffineid, kohvi, teed, kooke ning istanduses sai ka päris korraliku lõunasöögi. Alustuseks õpetati meile kohe selgeks, kuidas on õige veine juua ning lisaks jagati teadmisi erinevate veinide ja nende tegemise kohta. Kusjuures sõit sinna veiniistandusse ise oli juba super ilus, sest andis meile võimaluse linna veidi erineva nurga alt näha pluss palju teisi kohti, kuhu seni sattunud ei ole. Eks tagasiteel mõnel inimesel särasid silmad veidi rohkem kui enne ning lõpuks hakkas isegi laevakapten tantsima ning karaoket laulma, aga see vast kuuluski kogu ürituse juurde. Igal juhul me jäime ikka väga rahule. Ikka kohe väga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar