laupäev, november 22, 2014

BONJOUR!

Viimased nädalad on meeletu kiirusega mööda läinud. Nii mina kui Andres alustasime üle-eelmisel esmaspäeval tööd uues kohas ning seetõttu olemegi taaskord sisseelamise lainel. Koht, kus mina töötan avati tegelikult alles mõned päevad tagasi, kuid seni on mul olnud tööpäevi teistes butiikides pluss koolitused ning enne uue poe avamist oli kõvasti tegemist ka uue butiigi ülesseadmisel (mida tehes ma pidin kandma kiivrit ja roosat helkurvesti). Igal juhul töötan ma nüüdsest sellise firma jaoks nagu L'Occitane ning seni mulle tõepoolest meeldib. Eestlastele ei tohiks L'Occitane tegelikult mingi ulme võõras nimi olla, sest meil on selle esindus nii Virus kui Ülemistes olemas. Tegemist on Prantsuse firmaga, mis teeb täiesti imelisi kehahooldustooteid ning mille koostistosad on kasvatatud orgaaniliselt Lõuna-Prantsusmaal. Samuti hoolib firma keskkonnast - paljud tooted on saadaval taaskasutatavates pakendites ning ülearustest pappkarpidest ning ümbristest üritame üldse eemale hoida. Lisaks ei testi L'Occitane oma tooteid loomade peal, mis on vast kõige suurem pluss üldse.

Kuna ma ei ole kunagi varem säärases valdkonnas töötanud, siis on see minu jaoks täiesti uus maailm. Koolitustest hoolimata on arenguruumi veel päris palju alates õigest nahahooldusest kuni L'Occitani enda toodete ning nende koostisosadeni. Õnneks on tegemist sedasorti firmaga, mis usub et kõige kergem on õppida ikka omal nahal ja nii ongi mul mõnus võimalus ka proovida kõiki neid tooteid, mida me müüme. Praegusel hetkel on mul kodus vaid mõned üksikud asjad, mida ma proovida tahan ning muidugi see maailmakuulus kätekreem, mida ostetakse üle maailma keskmiselt iga kolme sekundi tagant ning millest isegi Andres oma käsi eemale ei suutnud hoida. 


Üpris konkreetse reklaamiga on antud postituse näol tegemist, aga mis teha.. Mulle tõesti meeldivad need tooted ja see on ikka päris hea tunne kui sulle meeldib su töö. Vähemalt alguses.


2 kommentaari:

  1. Hi Maria! It's Cheryl here, I am a customer of yours at Loccitane and I've met you twice and spoke to you when I shopped there a few weeks ago :-) Anyway, I hope you remember me, I know you must meet a lot of customers - we exchanged blog details during our chat the first time I met you and I only visited your blog today and I really like it even though like you said I will not understand as your posts are not written in english hehe. But I still enjoy your pictures and it's like you tell a story through your images :-) Anyway, belated Happy New Year and best wishes for 2015..I will see you next time I come in the shop :-) For now, please check out my blog chocolatesandchitchat.blogspot.com.au and facebook page under the same name. I appreciate your comment and advice. Thanks for your support! Take care. God bless

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hi Cheryl!

      A very belated Happy New Year to you too! It's so nice to hear from you and I really like your beautiful blog. Especially the post about L'Occitane and its customer service :D. Thank you btw. It was a blast serving you and other amazing customers we had there. Unfortunately, from this week I'm no longer working there - due to my visa I have to do some other work as well, but who knows.. maybe in the future. Anyway I'm more than sure that Lizzy and other girls will take good care of you! Meanwhile I'll keep my eye on your blog, so keep me in touch with all that is beautiful! Best wishes! Maria

      Kustuta