reede, oktoober 31, 2014

HALLOWEEN



Ma armastan Halloweeni! Kuigi meil Eestis seda ei peeta ning siin Austraalias samuti mitte, siis sellest hoolimata on see oktoobri viimane päev üks mu lemmikuid kogu aastas. Sellest on muidugi nii kahju, et ei siin ega seal Halloweenist suuremat lugu ei peeta. Nii kohutavalt äge oleks koju jalutada mööda pimedaid tänavaid, mis on igasugu musti kasse, luukeresid ja põlevaid kõrvitsaid täis. No kord aastas ju oleks äge. Igal juhul ei teagi ma veel päris täpselt, kuidas tänane õhtu möödub. Linn on täis igasugu Halloweeni pidusid.. Õudusfilmide maraton kõlab ka hästi. Või läheb märksa traditsioonilisem variant ehk siis Andres mängib arvutimänge ning mina passin netis. Kuid ausalt öeldes meeldivad mulle kõik need variandid. Mõnus.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar